Умови повернення

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  • Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;

  • Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;

  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

 УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари що зазначені в Законі «Про захист прав споживачів». Ознайомитись з цим переліком можна за посиланням.

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо в період гарантійного терміну були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом гарантійного терміну за умови:

  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари що зазначені в Законі «Про захист прав споживачів». Ознайомитись з цим переліком можна за посиланням.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.

  2. Надішліть товар, за адресою відправника. Адреса вказана в товарно-транспортній накладній, яку Вам видавали при отриманні товару.

  3. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3-5 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.

  4. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець.


ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.

  2. Надішліть товар, за адресою відправника. Адреса вказана в товарно-транспортній накладній, яку Вам видавали при отриманні товару.

  3. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.

  4. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.


КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:

    • На банківську картку «ПриватБанк»
    • Через платіжну систему, якою ви сплачували  онлайн на сайті


     Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець!